Що потрібно знати

Інстаграм історії — точка контакту, за допомогою якої можна дотягнутися до тієї аудиторії, яка не бачить вашу фид стрічку. Регулярно публікуйте історії, звертайте увагу холодної аудиторії на себе і працюйте над ER.
Історії можна коментувати, правда коментарі відлітають в личку. Придумуйте різні причини, для того, щоб вам написали.
У Історіях діють активні посилання. Робіть більше відсилань, допомагайте в навігації, використовуйте геометки.
70% аудиторії дивляться історії зі звуком. Має сенс голосом промовляти заклики до дії.
Історії це широкоформатний контент 9:16, причому вертикальний. Створюйте вузький широкоформатний контент. Намагайтеся не обрізати контент, який спочатку був іншого формату. З фотографіями це може бути і норм працює. З відео — жахливо. Якщо ви потребуєте buy insta likes шукайте у нас на instabf.net.

ігри

Найкрутіший контент, який може бути в соціальних мережах buy insta likes. Придумуєте звичайні ігри-головоломки, де потрібно щось порахувати і відправити відповідь в личку.
Придумуйте крутіші активності, наприклад, пропонуйте передплатникам пройтися погуляти.

Давно-давно я придумав «міський квест» — господар майстерні з виробництва значків, залишив кілька «ничек» в різних місцях міста. Все хованки були освоєні за дві години, а господар отримав трохи впізнаваності, здивовану і гаряче віддану аудиторію, трохи користувацького контенту.

Питання, анкети

Одного разу замовник поставив мені завдання: «Провести опитування серед передплатників Інстаграм buy insta likes і з’ясувати їхню думку про вищу освіту». Я зробив кілька історій, в яких ставив різний питання і просив відповідати відразу в личку. За добу я отримав близько 89 відповідей. При тому що кожна публікація в фідленте набирає 50-120 лайків.
Схожим чином зробив аккаунт однієї кав’ярні.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here